איך מנקים שטיחים , כמה זה עולה ? ועוד..

לפני שאתם מבצעים ניקוי שטיחים, תרצו לקבל כל מיני אינפורמציה חשובה. קיימת כל מיני אינפורמציה חשובה שאמורה לאפשר לכם לעשות את הבחירה הנכונה. הרי לבחור חברת ניקוי שטיחים ברעננה או בכל עיר אחרת זוהי לא משימה קלה. רגע לפני שאתם עושים את הבחירה החשובה, אנו ננסה לספק לכם את כל האינפורמציה החשובה. כך כאשר תגיעו לרגע האמת, תעשו את הבחירה הכי טובה מבחינתכם. תזכרו כי הבחירה הנכונה עבורכם היא לא בהכרח הבחירה הנכונה עבור האחרים. כל אחד עושה את הבחירות שלו על פי שיקול דעתו.

האם אפשר לנקות את השטיח לבד?

אין חובה להזמין חברת ניקוי שטיחים ברעננה על מנת לבצע ניקוי שטיח. אך המשימה עצמה היא משימה מורכבת, כזאת שצריך לבצע אותה בזהירות יתרה. לא תרצו למצוא אתכם במצב שבו אתם פוגעים בשטיח בגלל בחירת חומרים או עבודה באופן לקוי. כך שאם יש לכם ספק או שאלות רבות, מוטב כי תפנו ישירות לחברה מקצועית לניקוי שטיחים. כזאת שתוריד מכם את המעמסה מהכתפיים, ותאפשר לכם לקבל את השטיח הכי נקי והכי מבריק שיש.

תוך כמה זמן מגיעה חברת ניקוי שטיחים?

כאשר מזמינים חברת ניקוי שטיחים ברעננה, זמן ההגעה הוא פרמטר קריטי. אנו מציעים לכם לבחון את זמני ההגעה מראש, כך לא תמצאו את עצמכם מצטערים על הבחירה. השאיפה שלכם תהיה לנקות את השטיח ביסודיות, אך גם הכי מהיר שרק אפשר. לרוב חברות אמורות להגיע אליכם לבית בתוך פחות משעה. בימים לחוצים לפני חגים או סופי שבוע זמני ההמתנה עשויים לעלות בהתאם. אך אל תשכחו לשאול את השאלה הזאת מראש.

כמה עולה לבצע ניקוי שטיחים ברעננה?

המחירים של ניקוי שטיחים הם מחירים אחידים בכל ארץ. אין אזור מסוים בארץ שבו תמצאו מחיר גבוה בהרבה בהשוואה לאזורים אחרים. המחירים נקבעים על פי מידת המיומנות של החברה, ועל פי הציוד שבו היא משתמש. השאיפה כמובן תהיה לעבוד עם חברה מנוסה שמשתמשת בציוד מתקדם. העלות של ניקוי שטיח נעה בין 40 ₪ עד 80 ₪ למטר. המחיר משתנה בהתאם גם לסוג השטיח שאותו תרצו לנקות.

מתי צריך לנקות את השטיח?

האמת היא שההחלטה הסופית היא החלטה שלכם, ואתם קובעים מתי תרצו לנקות את השטיח. ניקוי שטיחים ברעננה על ידי חברה מקצועית צריך להתבצע אחת לשנה באופן קבוע. אם אתם מבחינים כי בשטיחים ישנם סימנים שונים או לכלוך עיקש, תוכלו להקדים את הניקוי. אך על מנת שתוכלו להיות רגועים, מוטב לנקות את השטיח פעם אחת בשנה. כך לא יצטבר לכלוך שיהיה לכם מאוד קשה להוריד אותו, גם אם תזמינו חברת ניקוי שטיחים.

אם אתם רוצים להזמין חברה  מקצועית ולבצע דרכה ניקוי יסודי לשטיח כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעבור לאתר העסק בכתובת הבאה – https://sosclean.co.il ולקבל פרטים נוספים.

המאמר נכתב ע"י אלכסנדר הרץ מחברת SOS Clean

תוכן עניינים

ניקוי כורסאות

לכולנו יש את הכורסא הזו בבית שהיא כורסת יחיד והיא תמיד מרופטת או הרוסה משימוש והזנחה, הדבר הכי קל שאפשר לעשות זה לקנות איתה ולהשאיר

קרא עוד »

ניקוי ריפודים

הריפודים שלנו תמיד זרוקים לרענון מדי פעם, בין אם מדובר בריפודים של הספה שלנו, של הכסאות או של הרכב זה תמיד חשוב שננקה אותם ובעיקר

קרא עוד »

ניקוי כתמים

כתמים תופסים אותנו בכל מקום ללא התראה וכמעט בכל דבר אפשרי, תמיד יהיה את זה שיתנגש בכם וישפץ עליכם הקפה אך פה מדובר בבגדים שכמובן

קרא עוד »

למאמרים נוספים

HOUSE CLEAN

ניקוי בית יעיל טיפים לרצפות נוצצות

שמירה על ניקיון הבית יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל עם הטכניקות והכלים הנכונים, אתה יכול להשיג רצפות נוצצות תוך זמן קצר. במדריך המקיף הזה, נספק לכם טיפים וטריקים של מומחים שיעזרו לכם לנקות ביעילות כל סוג של רצפה בבית.

קרא עוד »