ניקוי ספות – המדריך המלא לניקוי וחיטוי כתמי שתן מהספה

הספות שלנו בבית נוטות להתלכלך מהר מאוד, גם המחמירים מבנינו ששומרים על הספה בקנאות יכולים לקבל הפתעות לא נעימות. בין אם הכלב שלכם החליט לעלות על הספה ולסמן אותה כשלו, בין אם פעוטות שלא יודעים להתאפק או אפילו סבים וסבתות מאוד מבוגרים שיש להם בעיות שליטה בסוגרים. רב הלכלוכים הם לא כל כך נוראים אבל כשזה מגיע לכתמי שתן הבעיה היא גדולה מאוד. הבעיה בשתן מעבר לריח הבלתי נסבל זה שזה בעצם מצע מאוד נוח להתפתחות בקטריות וחיידקים ואם לא מטפלים בזה בזמן אתם יכולים לפתוח קטלוג של ספות חדשות. אז איך עוזר ניקוי ספות? במאמר זה אנחנו נספר לכם בקצרה על כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות מכתמי שתן.

 

ניקוי ספות מכתמי שתן עשה זאת בעצמך

אז ברור שיש גבול כמה אתם יכולים לעשות לבד בבית אבל בכל זאת אתם יכולים לרכך את המכה. חשוב להבין כי יש הרבה מאוד דברים שאתם יכולים לשמוע מכל מיני "מומחים" למיניהם ולכן נעשה לכם סדר בדברים. רב מה שתשימו על הספה לא תוכלו להוציא החוצה ולכן חייב להבין מול מה אתם עומדים ואיך לא לגרום יותר נזק מתועלת. אז כאן נחלוק איתכם טיפה מהידע שלנו על ניקוי ספות.

 

  • קודם כל אבקת סודה לשתייה אבקת סודה לשתייה היא בסיסית מאוד והיא מנטרלת את חומציות השתן. אתם מפזרים את האבקה ונותנים לה לשבת כמה דקות ואחר כך שואבים אותה עם שואב אבק. אל תשפשפו אותה פנימה כי אתם צריכים להצליח לשאוב את האבקה החוצה.
  • בעיית הריח ישנם הרבה חומרי ריח שמתנדפים אחרי כמה שעות, ימים וזה יהיה מרוץ בלתי נגמר מול הריח הנוראי שפוקד את הבית. לכן יש חומרים מנטרלי ריח! חומרים שנועדו לנטרל את הריח הרע. אפשר למצוא חומרים אלו כמעט בכל חנות חומרי ניקוי, רק חשוב מאוד לצלם את הספה ולהתייעץ עם המוכר שאמור להבין מה הפתרון שאתם צריכים.

כאמור יש הרבה דברים שלא כדאי לעשות לספה ואין באמת תחליף לניקוי ספות מקצועי, אבל תוכלו לרכך את המכה לפחות עד שתזמינו איש מקצוע לבית.

 

ניקוי ספות מכתמי שתן להזמין איש מקצוע הביתה

 

ניקוי ספות בבית הלקוח הוא תחום חדש יחסית, תחום שגדל ומתפתח מיום ליום . כשאתם מזמינים איש מקצוע לבית לניקוי ספות חשוב להבין שזה לא משהו שאתם עושים כל שבוע , לא משהו שעושים כל חודש אלה משהו שאתם צריכים פעם בשנה שנתיים על מנת לשמור על ספה נקייה ולהאריך את תוחלת חיי הספה שלכם. איש מקצוע צריך לשים דגש על לא מעט דברים בין אם זה סוג בד, הרצפה אצלכם בבית , מה עלול להפריע לו בניקוי מבחינת טקסטיל ליד הספה וכמובן סוג הלכלוך. לכל לכלוך יש חומר ייעודי כמו כן גם לכל סוג בד. והחומרים שאנחנו משתמשים בהם לניקוי ספות הם חזקים יחסית וחייבים להישטף ביעילות על ידי מכונה ייעודית לניקוי ספות. ככל שהמכונה יותר חזקה והחומרים יותר איכותיים ומגוונים כך הניקוי ספות יתבצע טוב יותר. אחרי שאנחנו מכינים את מקום העבודה ומרססים את החומר חשוב לקרצף את הספה ולפרק את הלכלוכים שהצטברו על מנת להכין אותה לשטיפה באמצעות מכונה שמזריקה ושואבת בו זמנית והמקצוענים מבנינו שמים מעבר למים גם חומרים שקוטלים ריח ומבשמים ואפילו חומרים שמטפלים בסיבי הבד שלכם. כמו כן השאיבה צריכה להיות יסודית, ככל שהמכונה חזקה יותר כך השאיבה אפקטיבית יותר והספה תתייבש כמה שיותר מהר מה שלא רק יאפשר לכם לשבת על הספה שוב במהרה אלה גם ימנע הצטברות של מים בנקודות שונות בספה מה שיפתח עובש וחיידקים וכך בעצם תצטרכו להזמין איש מקצוע מחדש. לכן אנחנו בקלין פרו לא מתפשרים בניקוי ספות וכל מכונה אצלנו עם שני מנועי שאיבה לפחות על מנת שנוכל להעניק ללקוחות שלנו את השירות האיכותי ביותר. 

 

אם בכל זאת יש לכם שאלות לגבי הספה שלכם אנחנו מזמינים אתכם לשלוח לנו הודעה עם תמונה של הספה ואנחנו נעזור לכם לאבחן את הטיפול שהספה שלכם צריכה ללא עלות כלל. 

מאמר זה נכתב על ידי קלין פרו מהספקת שירותי ניקוי ספות בפריסה ארצית.

תוכן עניינים

ניקוי כורסאות

לכולנו יש את הכורסא הזו בבית שהיא כורסת יחיד והיא תמיד מרופטת או הרוסה משימוש והזנחה, הדבר הכי קל שאפשר לעשות זה לקנות איתה ולהשאיר

קרא עוד »

ניקוי ריפודים

הריפודים שלנו תמיד זרוקים לרענון מדי פעם, בין אם מדובר בריפודים של הספה שלנו, של הכסאות או של הרכב זה תמיד חשוב שננקה אותם ובעיקר

קרא עוד »

ניקוי כתמים

כתמים תופסים אותנו בכל מקום ללא התראה וכמעט בכל דבר אפשרי, תמיד יהיה את זה שיתנגש בכם וישפץ עליכם הקפה אך פה מדובר בבגדים שכמובן

קרא עוד »

למאמרים נוספים

HOUSE CLEAN

ניקוי בית יעיל טיפים לרצפות נוצצות

שמירה על ניקיון הבית יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל עם הטכניקות והכלים הנכונים, אתה יכול להשיג רצפות נוצצות תוך זמן קצר. במדריך המקיף הזה, נספק לכם טיפים וטריקים של מומחים שיעזרו לכם לנקות ביעילות כל סוג של רצפה בבית.

קרא עוד »
ניקיון ספות

5 דברים שחשוב לדעת ניקיון ספות

ניקוי ספות הוא שירות מקצועי שמיועד לצרכי ניקוי ספות ישיבה מכל סוג, לרבות, ספות 2 או שלושה מושבים, כורסאות טלוויזיה, ספות נפתחות למיטה וסוגים נוספים של מערכות ישיבה במעטפת של ריפודי בד או עור. אם גם אתם נדרשים לשירות מקצועי זה, ריכזנו עבורכם רשימה של חמישה דברים שחשוב לדעת על ניקיון ספות.

קרא עוד »