ניקוי ספות בד

ספות שלנו הם המקום שבו אנו נמצאים בו כמעט הכי הרבה זמן,

הילדים לפעמים אוכלים עליה והיא בעיקר צוברת הרבה לכלוך,

אי ניקיון והזנחה של ספות הבד שלנו יכול לגרום לנו להצטרך להחליף ספות כל פרק זמן מסויים מכיוון שהם פשוט לא יראו טוב, הדבר סתם גורם לבזבוז כסף מיותר. 

אם נשמור על הספות שלנו ומבצע בהם ניקיון פעם בכמה זמן זה פשוט ישמור עליהם, חשוב לטפח את הספות על מנת לשמור על האיכות שלהם. 

בנוסף לא מומלץ לנקות את הספה לבד מכיוון ששימוש לא נכון בתכשירים לא נכונים יכול לגרום להרס מוחלט של הספה שלכם,

דבר שחבל מאוד שיקרה במיוחד אם מדובר בספה שעלתה לכם הון. לכן חשוב להזמין מקצוענים שיבצעו ניקוי בספות הבד שלכם. 

דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים ניקוי ספות בד: 

יש מספר דברים שחשוב מאוד לפני שאתם מזמינים ניקוי ספות הבד שלכם, 

  • ניסיון- חשוב לבדוק שלחברת ניקיון ספות הבד שאותה אתם רוצים להזמין, יש ניסיון בתחום ניקיון ספות בד ושהיא התמודדה עם ניקיון עם ספה מהסוג שלכם. 
  • אחריות- חשוב מאוד לבקש מחברת ניקוי ספות הבד אחריות לפני תחילת העבודה, במיוחד שמדובר בדבר רגיש ויקר כמו ספות הבד שלכם, חשוב שתוודאו שאתם מקבלים תעודת אחריות על כל מקרה שיברת הניקיון תהרוס לכם את הספה. 

איך מתבצע ניקוי ספות מבד: 

ראשית חשוב מאוד לומר שלא תנסו לנקות את הספה בעצמכם מכיוון שערבוב חומרים לא רצוי שמתאים לספה המסויימת שלכם יכול לגרום לכם להרוס אותה. 

ניקוי ספות מבד יתבצע קודם כל מנקים את הספה עם חומרים יבשים,

כגון לשאוב אותה כדי לגרום ללכלוך קל יותר לרדת ללא צורך בניקיון מסיבי יותר,

שנית מרססים חומר מיוחד שמתאים בדיוק לסוג הספה שלכם ולאחר שהייה של מספר דקות חברת ניקוי ספות מבד תשפשף את החומר ותשטוף אותו.

השטיפה של הספה מתבצע על ידי מכשיר מיוחד שיש לחברת ניקוי הספות או ניקוי שטיחים כך שהיא גם מנקה את הספה וגם שואבת את המים שספגה,

לכן אם אתם לא יודעים להשתמש בכלים האלה ואין לכם אותם חשוב מאוד שתשתמשו בשירותיהם של מנקי ספות כך שנספה שלכם תקבל את הטיפול המגיע לה

השאירו פרטים ונחזור אליכם: