המרת נקודות לטיסות – לאילו קהלים זה יכול להתאים?

אנשים נוטים לבחור כרטיס אשראי שיכול להתאים לצרכים שלהם, על פי ההטבות שהכרטיס מציע וכמובן על פי תנאי השימוש בו. הרבה פעמים אנשים בוחרים להשתמש בכרטיס מסוים מתוך מחשבה שרק הוא יכול להתאים עבורם, בזמן שישנם כרטיסים אחרים המציעים הרבה יותר אבל הם אינם מודעים לכך או לא חושבים עד כמה הכרטיס יכול לשרת אותם.

אחת הדוגמאות הטובות לכך הוא כרטיס אשראי המאפשר המרת נקודות לטיסות. מדובר בכרטיס שחברות אשראי שונות מציעות והוא כולל אפשרות לבצע בעזרתו עסקאות, כשבכל עסקה צוברים נקודות אותן ניתן להמיר בשביל לרכוש כרטיס טיסה או להזמין חדר בבית מלון.

לדוגמא, מי שיש לו כרטיס אשראי המאפשר המרת נקודות לטיסות, יכול לבצע עסקאות באלפי שקלים, לקראת הקיץ, לבדוק כמה נקודות הוא צבר ואם יש לו מספיק הוא יוכל להמיר אותן לכסף ולרכוש כרטיס טיסה במחיר מוזל לארה"ב או ליעד אחר בעולם. אם הוא צבר מספיק כסף ייתכן ויוכלו גם לרכוש כרטיסים נוספים לבני משפחתו. זה יאפשר לו לחסוך לא מעט כסף על חופשה משפחתית.

למה משתלם להחזיק כרטיס המאפשר המרת נקודות לטיסות?

כל אחד מאיתנו נוהג לבצע עסקאות רבות בעזרת כרטיס אשראי על בסיס קבוע. בין אם זה עסקאות לצרכים קבועים (דלק, מזון, שירותים ועוד) ובין אם מדובר בעסקאות מזדמנות (בגדים, נעליים, בילויים ועוד). בכל עסקה כזו אפשר לצבור נקודות בכרטיס אשראי. בין אם מדובר בנקודות בודדות ובין אם מדובר בכמות גדולה שלהן (זה תלוי באופי העסקה).

אם כך, למה לא להרוויח מהנקודות שהצטברו, להמיר אותן ולרכוש בעזרתן כרטיס טיסה? במקום שהנקודות יצטברו ללא שימוש או שהשימוש בהן יהיה לדברים פחות חיוניים ומשמעותיים, אפשר שהנקודות יביאו לחסכון עצום ברכישת כרטיס טיסה או הזמנת חדר בבית מלון. כך למעשה מרוויחים מהכסף שמוציאים פעמיים ונהנים הרבה יותר.

למי זה יכול להתאים?

הרבה פעמים אנשים נוטים לחשוב שכרטיסי אשראי המאפשרים המרת נקודות מתאימים רק לאנשי עסקים או כאלה שנוסעים הרבה לחו"ל, במסגרת העבודה או באופן פרטי. נכון שאנשים כאלה ייהנו מהכרטיס יותר מאחר והם יעשו שימוש רב באופציה של המרת נקודות, אך הם לא היחידים שייהנו ממנו.

כל אחד יכול ליהנות מכרטיס כזה. בין אם זה אדם שנוסע פעם בשנה לחו"ל ויכול דרך הכרטיס לחסוך לא מעט כסף ובין אם זו משפחה שנוסעת לחופשות משפחתיות בקיץ וכל חופשה כזו יכולה לעלות לה סכומי עתק. המרת נקודות מאפשר לה לחסוך באופן משמעותי.

חשוב לציין, ניתן ליהנות מכרטיס זה בטיסות למגוון יעדים בעולם, ניתן להזמין חדרים בבית מלון בשלל מקומות, וכן אפשר להשתמש בכרטיס גם בעת רכישת כרטיס בטיסות לואו קוסט, שהן זולות ממילא.

טיסה

טיסה

תוכן עניינים

ניקוי כורסאות

לכולנו יש את הכורסא הזו בבית שהיא כורסת יחיד והיא תמיד מרופטת או הרוסה משימוש והזנחה, הדבר הכי קל שאפשר לעשות זה לקנות איתה ולהשאיר

קרא עוד »

ניקוי ריפודים

הריפודים שלנו תמיד זרוקים לרענון מדי פעם, בין אם מדובר בריפודים של הספה שלנו, של הכסאות או של הרכב זה תמיד חשוב שננקה אותם ובעיקר

קרא עוד »

ניקוי כתמים

כתמים תופסים אותנו בכל מקום ללא התראה וכמעט בכל דבר אפשרי, תמיד יהיה את זה שיתנגש בכם וישפץ עליכם הקפה אך פה מדובר בבגדים שכמובן

קרא עוד »

למאמרים נוספים

ספות

למה כדאי לך לשקול הלוואה עסקית לפתיחת עסק לניקוי ספות?

בעולם המהיר של ימינו, ניקיון והיגיינה תפסו את מרכז הבמה, במיוחד בבתים ובמרחבי המחיה שלנו. הביקוש לשירותי ניקיון מקצועיים, ובמיוחד לניקוי ספות, חווה עלייה משמעותית. הקמת עסק לניקוי ספות לא רק מנצלת את השוק הגדל הזה אלא גם מציעה מיזם יזמי מבטיח. עם זאת, ההון הראשוני הנדרש יכול להיות מכשול עבור רבים. כאן נכנסים לתמונה הלוואות עסקיות, המספקות את העמוד השדרה הפיננסי הדרוש כדי להתחיל את המיזם שלך.

קרא עוד »
HOUSE CLEAN

ניקוי בית יעיל טיפים לרצפות נוצצות

שמירה על ניקיון הבית יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל עם הטכניקות והכלים הנכונים, אתה יכול להשיג רצפות נוצצות תוך זמן קצר. במדריך המקיף הזה, נספק לכם טיפים וטריקים של מומחים שיעזרו לכם לנקות ביעילות כל סוג של רצפה בבית.

קרא עוד »