ניקוי ספה דמוי עור

הספה שלנו היא מקום שצובר הרבה לכלוך, בפרט אם יש לנו ילדים קטנים שיושבים על הספה עם הנעליים ומלכלכים אותה בכל הזדמנות אפשרית,

כמובן שיש כאלו שינסו לחסוך וירצו לנקות את הספה בעצמם אך הדבר אינו מומלץ כלל מכיוון שערבוב לא נכון של חומרי ניקיון שלא מתאימים לספה שלכם יכול לגרום לכם 

להרוס אותה ואז לא רק שלא חסכתם כסף אלא גם סתם הוצאתם כסף מיותר על ספה חדשה.

את הספה אתם חייבים לטפח ולדאוג להזמין בעל מקצוע שינקה אותה כל תקופה מסויימת כדי להימנע מהוצאות מיותרות. 

איך לנקות ספה דמוי עור: 

כמובן שהניקיון היסודי יתבצע על ידי בעל מקצוע אך אם יש לכם במקרה כתם לא רצוי כזה או אחר שמופיע לכם ואתם רוצים לנקות אותו לבד, הינה כמה דרכים לנקות את הספה דמוי עור שלכם מבלי להרוס אותה.

● מגבונים- פשוט מאוד וזול ובנוסף עוזר מאוד בכתמים קלים, חשוב לוודא ש מגבונים יהיו נטולי בישום כדי למנוע היווצרות של שכבה דביקה על הספה. 

  • סבון כלים- אם נוצר על הספה כתם שמן כזה או אחר הפתרון המהיר והטוב ביותר הוא פשוט למלא קערה עם מים וסבון ולשפשף בעדינות. זה יספח את הכתמים ויתן לספה דמוי עור מראה מבריק.
  • ● חומץ לבן- חומץ לבן הוא חומץ עדין שעוזר בפירוק כתמים שנוצרים על ספת השנוי עור שלכם בנוסף הוא שומר על רכות ונראות הספה, לכן אם אתם מחפשים משהו לנקות איתו השתמשו בחומץ לבן שמשאיר מראה מבריק על הספה דמוי עור שלכם. 

מחיר ניקוי ספה דמוי עור: 

כמובן שהמחירים משתנים והכל תלוי בסוג העור, גודל הספה ובעיקר בחברת סוגי הניקיון שמחליטה את המחירון של עצמה, לכן קשה לומר בדיוק מהו הטווח המחירים. 

המחיר ניקוי ספות ההתחלתי יכול להיות 160 שקלים וגם 300 שקלים. 

זה תלוי בחברה ובהרבה קריטריונים, לכן התייעצו עם בעל מקצוע כך שתוכלו לקבל הצעת מחיר מדוייקת. בנוסף מומלץ לבצע השוואת מחירים בין חברות כדי שתוכלו להשיג את המחיר הזו לביות עבורכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם: